נהלי הזמנה

לקוחות יקרים ,
לרשותכם במסך הראשי ובשאר חלקי האתר, מספר אפשרויות חיפוש אשר תוכננו במיוחד על מנת לתת לכם תוצאות מיידיות, ניתן לראות בצורה ישירה אם יש מקומות על הטיסה. 
אתרנו בודק במצב אמת את מספר המקומות על הטיסה.
עבור בתי המלון הוא בודק את המחיר, אולם יש לוודא עם נציגי המכירות של האתר לגבי מלאי החדרים שנשארו פנויים.

שלב א - תהליך ההזמנה

לאחר שבחרת את המוצר המתאים לך, באפשרותך להמשיך ולבצע הזמנה מלאה באינטרנט או לעבור להזמנה טלפונית מול מרכז ההזמנות שלנו. 
במידה ובחרת להמשיך באינטרנט, תעבור שלב בו הינך נדרש להכניס את פרטי הנוסעים כפי שמופיעים בדרכונים. 
בשלב 2 הינך נדרש לבחור את הדרך לקבלת מסמכי נסיעתך.בחר את הדרך הרצויה לך. 
בשלב 3 המערכת מציגה לך את סיכום הזמנתך על כל מרכיביה, טיסה, מלון מחיר ועוד. 
בשלב 4 הינך נדרש למלא את פרטי כרטיס האשראי בו יבוצע התשלום, אופן ביצוע התשלום ופרטי בעל כרטיס האשראי. להמשך ביצוע הזמנתך לחץ על " בצע את ההזמנה". 
המערכת תאשר את הזמנתך ותיתן לך מספר הזמנה. 

שלב ב - קבלת הזמנתך בחברת "כנפי משק" 

עם סיום תהליך ההזמנה מתקבלת הזמנתך במח' האינטרנט שלנו. 
במקביל, ומבלי להתעכב, עוברת הזמנתך גם לספק השרותים אותם בחרת, זאת על מנת לנצל עד תום את יכולת "האון ליין" של האתר. 
הזמנתך תהיה במצב "בקשה" עד לאישורה הסופי ע"י ספקי השרותים השונים, כפי שנהוג בענף התיירות. אישור זה יועבר אליך בדואר אלקטרוני אם השארת, או בטלפון ע"פ הפרטים שנמסרו. 
כרטיס האשראי שלך יחוייב רק לאחר אישורה הסופי של הזמנתך. לא תישלח הודעה לפני ביצוע החיוב. אישור ההזמנה על ידינו יגרום לתהליך חיוב אוטומטי של כרטיסך ע"פ נתוני החיוב כפי שהופיעו בתהליך ההזמנה. 
באחריות הנוסע לודא כי יש ברשותו דרכון בתוקף של חצי שנה לפחות. 
יתכנו שינויים בלוח הטיסות בכל מקרה של שינוי כזה,אנו או הספקים נדאג לעדכנכם . 
שינוי מסוג זה לא יהוה עילה לביטול ההזמנה.
שים לב-מרגע ביצוע ההזמנה על ידך חלים עליה 100% דמי ביטול.

שעות הפעילות
מוקד ההזמנות הטלפוני של חברת "כנפי משק" פתוח בימים 
א-ה בין השעות 08:30-19:00  
בימי ו' וערבי חג בין השעות 08:30-13:00 .
בימים בהם מספר הפניות רב , הזמנות / פניות שיתקבלו אחרי השעה 16:00 יטופלו ביום שלמחרת.

שלב ג- קבלת מסמכי הנסיעה

קבלת מסמכי הנסיעה תתבצע ע"פ בחירתך בעת תהליך ההזמנה. 
קבלה על התשלום תצורף לנרתיק המסמכים. 
אם ברצונך לשנות את צורת קבלת המסמכים יש לעשות זאת טלפונית מול מח' שחרור חומר שלנו בטלפון מס:03-5656000 
אם יש לך שאלה או בקשה כלשהי אנא התקשר עכשיו למח' האינטרנט של כנפי משק בטלפון מס' 03-5656225

לקוח יקר
"כנפי משק " מאחלת ללקוחותיה חופשה נעימה .
"כנפי משק" משמשים סוכנים של סיטונאי התייירות השונים בישראל ובחלק מהיעדים משמשים כספקים עצמאים.
בכל מקרה של תקלות בנושאי הסעות, טיסות, טיולים המאורגנים מראש וכל נושא הקשור לזמן השהייה בחו"ל, האחריותת תחול על סיטונאי התיירות, אשר מבצע בפועל את הטיסות ואת הזמנת החדרים עבור הלקוחות בבתי המלון.
ל"כנפי משק" אין כל אחריות בקשר לרמת שרותי המלונות וסידורי קרקע, מלבד היעדים בהם משמשת כסיטונאית.
"כנפי משק" מזמינה ללקוחתיה את שירותי התיירות באמצעות סיטונאי התיירות המוכרים כאמינים ומקצועיים, ולכן הסבירות נמוכה כי תהיינה תקלות, אם בכל זאת הלקוחות נתקלים בבעיות ולא קיבלו שירות כמובטח,עליהם לפנות אל נצגי סיטונאי התיירות במקום הנופש אשר מבצע עבורם את הנופש, על נציג הסיטונאי נופלת האחריות הבלעדית לביצוע מרכיבי הנופש.
"כנפי משק" תעשה כמיטב יכולתה לסייע לנוסעים במקרה כזה. 
תלונות אשר יגיעו לכנפי משק לאחר החזרה לארץ, יועברו לטיפול אצל סיטונאי התיירות.
כל הזמנה הנעשית ממשרדי "כנפי משק" הינה בסטטוס של בקשה עד לקבלת אישורים סופיים מהספקים הרלוונטים.
יש לקחת בחשבון כי שעות הטיסה אינן סופיות והן עשויות להשתנות על פי תקנון טיסות השכר והמקובל בטיסות סדירות וזאת עד לסמוך מועד ההמראה, על כן לא תענה כל דרישה לפיצוי ו/או החזר בגין שינויים בשעות הטיסה ו/או תשלום שישלם אורח במלון על דחיית המועד לפינוי החדר לאחר 12 בצוהריי יום עזיבת המלון, ו/או עבור ארוחות נוספות אשר אינן כלולות בחבילה המקורית.
נשמרת הזכות לספקים הרלוונטים  ולבתי המלון בחו"ל לבצע שינויים בהזמנה גם לאחר אישורה במקרים מסוג זה הנוסעים יועברו למלון חלופי ברמה דומה .
יש לקחת בחשבון כי מרבית המלונות בתורכיה וחלק מהמלונות באיי יוון וביעדים אחרים מכבים את מערכת המיזוג מידי פעם מסיבות הקשורות באנרגיה.קיימים בתי מלון הדורשים תשלום נוסף עבור הפעלת מזגנים.
"כנפי משק" אינה אחראית במקרה של שיפוצים בבתי המלון ו/או רעשים סביבתיים חדר במלון מוזמן כחדר סטנדרטי,אלא אם כן הוזמן ואושר חדר שונה .
בהזמנת חדר עבור למעלה מ-2 אנשים, מרבית בתי המלון מכניסים מיטה מתקפלת.
השכרת רכב : ביטוח: הביטוח אינו מכסה כל פגיעה מסוג שהוא בנסיעה ברכב מחוץ לכביש (OFF ROAD) כמו כן סביר להניח שגם במסגרת ביטוח הרכב שנרכש בחברת ההשכרה בחו"ל,אין כיסוי  ביטוחי בנסיעה מחוץ לכביש(OFF ROAD) . רצוי להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ע"ש הנהג שוכר הרכב.  חובה להצטייד ברשיון נהיגה בינלאומי .
במקרה של תאונה יש לדווח לחברת ההשכרה ולמשטרה.
דרכון :באחריות הנוסעים לוודא שהדרכון חייב להיות בתוקף לפחות חצי שנה מיום הנסיעה על בעלי דרכון זר לבדוק צורך באשרות כניסה (ויזה) למדינה אליה טסים על הלקוח חלה האחריות על ציון אזרחותו בפני הסוכן .
ביטוח נוסעים ומטען : לא ניתן לבצע ביטוח רטרואקטיבית,הביטוח יכסה דמי ביטול רק במקרה של אישפוז אישי ו\או מות קרוב משםחה מדרגה ראשונה, בכל מקרה עפ"י תנאי הפוליסה , החזר כספי יתקבל אך ורק מחברת הביטוח עצמה ולא מחברת "כנפי משק" .
מומלץ להזמין ביטוח נוסעים לחו"ל מיד עם אישור ההזמנה.

דמי ביטול/שינוי :
לידיעתך,כל ביטול/שינוי הזמנה שיעשה מעת ביצוע ההזמנה, לרבות אי התייצבות לטיסה/מלון וכו יגרור דמי ביטול מלאים, אלא אם נקבע אחרת בתנאי ספק השרותים/תעופה/מלון ובכפוף לחוקי הגנת הצרכן.
עפ"י חוק הגנת הצרכן בעסקת מכר מרחוק,במקרה של ביטול בכתב תוך 14 יום מיום ההזמנה ובלבד שנותרו למעלה מ 7 ימי עבודה עד מועד מתן השרות, יחוייב הלקוח בדמי ביטול בגובה של 5% מסך כל ההזמנה או 100 שח לצרכן,לפי הנמוך מבניהם.בנוסף,לאמור ביטול חיוב בכרטיס אשראי יגרור תשלום בשיעור של כ -3% מסכום החיוב.

שער חילופין :  החיוב יתבצע לפי שער העברות והמחאות .
"כנפי משק" תיירות פנים : "כנפי משק" משמשים סוכנים של בתי המלון וספקי שירותי התיירות השונים .בכל מקרה של תקלות בבתי המלון ובאתרי התיירות השונים, האחריות תחול על בתי המלון ו/או אתרי התיירות אשר אחראים בפועל על האירוח. ל"כנפי משק" אין כל אחריות בקשר לרמת שירותי המלונות והאתרים . "כנפי משק" מזמינה עבור לקוחותיה את החופשה בבתי מלון המוכרים כאמינים ומקצועיים, על כן הסבירות נמוכה כי תהיינה תקלות. אם בכל זאת נתקל האורח בבעיות ולא קיבל שירות כמובטח - עליו לפנות לבית המלון שעליו נופלת האחריות הבלעדית לביצוע הנופש."כנפי משק" תעשה כמיטב יכולתה לסייע לאורח במקרה כזה. כל הזמנה הנעשית ממשרדי "כנפי משק" הינה בסטטוס של בקשה עד לקבלת אישורים סופיים מבית המלון קבלת חדרים החל מהשעה 16:00 ,פינוי עד השעה 11:00 תשלום אקסטרות יעשה על ידי האורח במלון.
"כנפי משק " תיירות חו"ל : במקרה של תפוסת יתר רשאי הספק להחליף מלון באותה רמה.
דמי ביטול :  במידה וההזמנה תבוטל ע"י הלקוח ,יחול ביטול כדלקמן: מרגע ביצוע ההזמנה ועד 7 ימים לפני מועד האירוח -120 ש"ח לכל חדר מבוטל מ-7 ימים לפני מועד האירוח ועד 48 שעות לפני מועד האירוח + מחיר לילה על בסיס B/B לכל חדר שבוטל. פחות מ-48 שעות לפני מועד היציאה לנופש -יחוייב במלוא סכום ההזמנה .
דמי ביטול בחגים וחודשים יולי אוגוסט : בארץ עד 14 יום לפני מועד האירוח -120 ש"ח דמי ביטול  מ-14 ימים ועד 7 ימים לפני מועד האירוח - מחיר לילה על בסיס B/B לכל חדר שבוטל . פחות משבוע -יחוייב במלוא סכום ההזמנה . דמי ביטול במלונות בסיני יהיו בהתאם למדיניות המלון. 
** נא להגיע למלון עם תעודה מזהה **
הודעה על ביטול הזמנה מחייבת את הלקוח בשליחת ההודעה בפקס למשרדי "כנפי משק" ואישור חוזר על קבלתו בכפוף לתנאי הביטול.
הדיל היומי – מספר המקומות המצוין בתחתית המבצע מוגבל,היה ומספר המקומות יימכר לפני תום המבצע, כנפי משק רשאית להפסיק את המבצע טרם סיומו ללא כל התחייבות. 
החברה רשאית ע"פ שיקול דעתה להוריד את המבצע בכל עת טרם סיומו.

אנו נשמח לשרת אתכם בכל הקשור לחופשותיכם ונסיעותיכם בארץ ובחו"ל .


ט.ל.ח

לקוח יקר,
אנא בדוק את איות השם בכרטיס הטיסה ואמת את תאריכי  ההזמנה.
תוקף דרכון – חייב להיות 6 חודשים מיום היציאה מהארץ.
השכרת רכב – הנך נדרש לרשיון בינלאומי וכרטיס אשראי בינלאומי.
ביטוח – מומלץ לרכוש ביטוח  בריאות ומטען טרם היציאה ו/או עם רכישת השירות.
ההזמנה כפופה לתנאים הכללים ולדמי ביטול של ספק השרות.


אפשרויות הודעה על ביטול עסקה (בכפוף לחוק הגנת הצרכן)
שליחת מכתב בדואר רשום לכתובת- מיטב 11 תל אביב  
שליחת מייל לכתובת-  info@i-fly.co.il  
שליחת פקס –  023-5656020
 חובה לצרף לבקשה לביטול העסקה פרטים מלאים: שם מלא, תעודת זהות, מספר הזמנה ותאריך יציאה.  
לאחר קבלת כל הפרטים הנ"ל חברתנו תבטל את ההזמנה ויישלח אליך אישור כי הזמנתך בוטלה